London, du er fin!

London 2019
I midten av desember var jeg, mamma og Kine (søstera mi) på en liten jentetur til London! Det er alltid så fint med en tur dit på vinterstid før jul, for gatene er så fantastisk fine og det er en fin by å handle julegaver i :-)

Selv om hovedpoenget med turen var shopping (for de to i hvert fall ;-)), så fikk jeg de med på litt sightseeing også, London blir jeg aldri lei av å se!

Jeg har vært i London mange ganger tidligere, men det er allikevel en del steder jeg ikke har fått besøkt, som for eksempel Covent Garden, som jeg fikk besøkt denne gangen! <3
Første stopp var Primark for litt julegaveshopping. Jeg pleier ikke å bruke så lang tid der inne, men de to andre derimot, de kunne gjerne brukt hele dagen om de fikk lov (av meg, hehe).

Når jeg var ferdig med runden på Primark gikk jeg tilbake til hotellet igjen for å slappe av litt, mens de holdt på en liten stund til. Da fikk jeg lagt fra meg handleposene før vi gikk videre igjen! Det blir jo mørkt ganske tidlig i London også, så etter shoppingen fikk vi sett på alle de fine lysene som er satt opp overalt.

Vi gikk innom et julemarked på Leicester Sqaure, der fikk jeg kjøpt meg minipannekaker med sukker og nutella, naam! Vi bestemte oss kjapt for at vi også ønsket å dra på kino når vi først var på tur, så vi så Jumanji: The next level, den var utrolig bra :-D
Neste dag gikk heldigvis til enda mer sightseeing, vi startet dagen med å dra til Camden Town og spiste frokost på en diner der. Jeg spiste en digg avocadotoast med poached egg på og en iskaffe, nam!

Det som er så fantastisk med Camden Town er at det er så mye vintage på markedet der, det er vintage overalt! Uansett hva du er ute etter, så tror jeg du finner det der. Jeg kjøpte med meg et par Levis bukser og en Levis shorts hjem, uten å prøve derimot, så jeg må trene litt før jeg passer de oppdaga jeg etterhvert
Nostalgi!
Neste stopp var Notting Hill! Dette er en kjempekoselig del i London med hus i alle slags farger og denne dagen var det også marked i gatene. Her kan man finne så masse rart, alt fra gamle bøker, til klær og til antikke gjenstander. Vi gikk en kjapp runde rundt der og tittet, men ingen kjøpte noe faktisk! Vi var mer opptatt av å bare se :-)
Neste stopp: Covent Garden!

Jeg følger mange influensere på Instagram og har fått med meg at Covent Garden er et populært sted! Jeg og Kine hadde aldri vært der tidligere, mens mamma hadde vært der en gang for ørten år siden. Derfor var det veldig gøy å endelig være der på ordentlig å se all julepynten de har hengt opp overalt.

Det var også et kjempefint juletre utenfor, som var pyntet så fint! Her var det skikkelig julestemning skal jeg si dere
Vi avsluttet dagen med litt ekstra shopping på kvelden og middag på en italiensk restaurant som jeg fant frem via maps, ingenting slår litt pasta når man er ordentlig sulten etter en lang dag med masse gåing! Dagen etter stod vi opp grytidlig for å komme oss til flyplassen og vendte nesa hjemover :-(