Valentines party og utflukt

Nå sitter jeg ute og blogger, klokka er kvart på 9 på kvelden:-)

På kvelden igår vorset vi en del jenter på rommet til Sara og meg, før vi skulle videre på beach cluben vår og deretter på valentines party på Kabballah. Kvelden før var vi jo på samme sted og da drev de å rigget opp til kvelden etter, altså igår. På beach cluben vorset vi mer, vi hadde ballongleken som gikk ut på å ha en ballong rundt foten og den som var igjen til sist med ballong vant. Sara, min roomie vant og hun fikk slå pinataen vi hadde.
Rundt 12 tror jeg klokken ble før vi dro bort på Kabballah, vi danset nesten fra vi kom til vi dro, det var kjempe morsomt. Vi dro hjem sånn kvart på 4, egentlig ikke slitne i det hele tatt, men vi skulle tidlig opp idag så da var det på tide å ta kvelden.

Jeg og Sara ble vekket av en som jobber på hotellet halv 10 idag og ble informert om at det var frokost. Halv 11 var alle klare for å dra på lagunetur + skillpaddemuseum. Kjøreturen til museumet tok ca. en time, men den gikk egentlig helt greit, hadde eksotisk air condition!
På museet var det utrolig mange forskjellige typer skilpadder, visste ikke at det var så mange.. Skilpadder er jo kjempe søte egentlig og de som var det var reddet fordi de var skadet eller lignende.
Etter det dro vi innom en butikk som selger kremer osv. av naturen. Så kjørte vi til lagunen vi skulle til, først måtte vi gå langs stranda i ca. ti minutter også kom vi frem til båtene vi skulle sitte i. Det var skikkelig pent, det var mange fugler og krokodiller. Når vi hadde rodd litt rundt gikk vi i land for å se på noen dyr de hadde tatt dit for å bevare de. Det var krokodiller, papegøyer, en ape og noen slags hjorter. Etter det kjøpte vi litt mat, vi kunne velge mellom quesadilla og soppes.
Etter en times tid kjøring hjem derfra var vi fremme på hotellet igjen og det var deilig med en dusj, blir så ufresh i denne varmen.. Når vi hadde spist middag på hotellet gikk jeg og Sarah G langs gaten her og småshoppet litt.
Nå tenkte jeg at jeg skulle legge meg i senga å se på en film eller en serie.